advertise

شرایط نگهداری و انبار لوله های پلی اتیلن

شرایط نگهداری و انبار لوله های پلی اتیلن | نوین قطره

نحوه نگهداری لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن تولید شده توسط شرکت نوین قطره هر چند که از نظر کیفیت و استاندارد های مقرر بالاترین درجه را دارا هستند ولی باید برای نگه‌داری لوله های پلی اتیلن شرایطی را در نظر گرفته شود تا از طول عمر مفید لوله ها کاسته نشود مانند تمام محصولاتی که استفاده می شوند. مکانی که لوله های پلی اتیلن در آن نگه‌داری می گردد باید سرپوشیده باشد تا از اشعه فرابنفش خورشید در امان باشد تا اثرات مخربی بر روی لوله های پلی اتیلن گذاشته نشود. لوله های پلی اتیلن حدالمقدور باید در مکان های سر پوشیده قرار داشته باشند.
محل نگه داری لوله‌های پلی اتیلن باید صاف مسطح باشد تا زمان بارگیری و حمل و نقل جابجایی آنها به راحتی و سهولت انجام پذیرد. در محل نگهداری لوله‌های پلی اتیلن نباید اجسامی وجود داشته باشد که باعث آسیب فیزیکی لوله ها شود. انبار لوله‌های پلی اتیلن باید ارتفاع مناسبی داشته باشد تا لوله های پلی اتیلن که به‌ صورت کلاف تولید شده اند و ارتفاع آنها از ۱/۵متر بیشتر است وهم چنین لوله‌های پلی اتیلن که به صورت شاخه ای تولید و طول متراژ آنها دوازده و شش متر است به راحتی در آن مکان قرار بگیرند.


از نظر شرایط آب و هوایی و میزان دما نیز باید به نکاتی توجه لازم را داشته باشید از جمله در دماهای پایین منفی بیست درجه به پایین در زمان حمل و نقل نباید ضربه ای به لوله های پلی اتیلن وارد شود و هم چنین در دماهای بالای ۷۰ درجه سانتی‌گراد نیز مکان مناسبی برای انبار لوله‌های پلی اتیلن نمی باشد و همچنین در مکان‌های که احتمال آتش سوزی وجود دارد لوله‌های پلی اتیلن را قرار ندهید. مواد شیمیایی نیز روی لوله های پلی اتیلن تاثیر گذار هستند پس سعی نمایید از این مواد لوله‌های پلی اتیلن را دور نگه دارید. در زمان بارگیری با لیفتراک نیز بیش از حد فشار وارد ننمایید تا لوله پلی اتیلن آسیب نبیند.

هدف شرکت نوین قطره تولید و ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب و ممتاز است و این مجموعه تولیدی به خوبی می داند که فروش پایان کار نیست بلکه آغاز کار است و باید پس از فروش نیز همراه مشتریان خود و پاسخگو تیاز آنها باشد چرا که تولیدات شرکت بزرگ نوین قطره از جمله لوله پلی اتیلن،نوار آبیاری.در راستای رشد بخش کشاورزی و کشت راحت و آسان و بازدهی و راندمان کاری بالا و مصرف بهینه آب برای کشاورزان عزیز است.جهت مشاوره رایگاه با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.